Norvégia

Norvégia: Tromso-Bergen

| január 18th, 2022| Norvégia: Tromso-Bergen bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Tromsø – Bergen Időtartam: 4 nap, egész évben foglalható Ár: 549 Eur/fő-től  Utazás ismertetése Ez az utazás a sarvidéki Tromsø városában kezdődik. Ezután már csak hátra kell dőlnie és gyönyörködni a csodás tájban, miközben átkelünk a Lofoten és a Vesterålen-szigeteken, ahol a természet a leglátványosabb arcát mutatja utazásunk során. Hasonlóan lenyűgöző Helgeland tengerpartja is. [...]

Norvégia: Tromso-Trondheim

| január 18th, 2022| Norvégia: Tromso-Trondheim bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Tromsø – Trondheim Időtartam: 3 nap, egész évben foglalható Ár: 275 Eur/fő-től  Utazás ismertetése Tromsø városának felfedezésével indul utazásunk, majd egy keskeny szoroson áthajózva érjük el Lofoten és Vesterålen csodás szigeteit. Utunkat 1000 méteres hegyek, lenyűgöző fjordok kísérik. A hagyományok szerint megünnepeljük az átlépést a sarkkörön és megtudjuk, hogyan élnek házikedvencként a vadkacsák a Vega-szigeteken. [...]

Norvégia: Tromso-Kirkenes

| január 18th, 2022| Norvégia: Tromso-Kirkenes bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Tromsø – Kirkenes Időtartam: 3 nap, egész évben foglalható Utazás ismertetése Ez az utazás, amely Tromsø-ből Kirkenesbe visz, egyedülálló élményeket kínál a természet szívében, évszaktól függetlenül. Az Északi-sark élővilága ugyanolyan hihetetlen a hó és az északi fény alatt, mint nyáron az éjféli nap alatt. ÚTITERV: 1. nap Tromsø - Skjervøy 2. nap Øksfjord – Berlevåg [...]

Norvégia: Bergen-Svolvaer

| december 29th, 2021| Norvégia: Bergen-Svolvaer bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Bergen – Svolvær Időtartam: 4 nap, egész évben foglalható Utazás ismertetése Bergenből észak felé hajózunk a fjordok mentén. Megállunk a szecessziós építészetéről híres Ålesundban, majda Geiranger Fjordba (nyáron) vagy a Hjørund Fjordba (ősszel) utazunk tovább. Trondheim egy látnivalókban gazdag, izgalmas város. Ezután élvezhetjük Helgeland gyönyörű tengerpartját. Az utolsó napon átkelünk az északi sarkkörön és Svolværben szállunk ki. ÚTITERV: 1. nap  Bergen 2. nap  Florø - Molde 3.nap   Kristiansund – Rørvik 4. nap  Brønnøysund – Svolvær Mit kínál az utazás: *Ismerje meg a Gerianger-fjordot nyáron és a Hjørund-fjordot [...]

Norvégia: Bergen – Kirkenes – Trondheim

| december 29th, 2021| Norvégia: Bergen – Kirkenes – Trondheim bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Bergen – Kirkenes - Trondheim Időtartam: 11 nap, egész évben foglalható Utazás ismertetése Miközben Norvégia partjai mentén hajózunk észak felé, éjszaka sok kikötőt érintünk, majd dél felé haladva nappal is meglátogatjuk ezeket a kikötőket, ami lehetővé teszi a fjordok, a hegyek, a falvak és városok felfedezését. Az utazás során akár 70 szezonális kirándulás közül választhat, így minden napja igényei szerint igazán egyedi lesz!  ÚTITERV: 1. nap  Bergen 2. nap  Florø-Molde [...]

Norvégia: Bergen-Kirkenes-Bergen

| december 29th, 2021| Norvégia: Bergen-Kirkenes-Bergen bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Bergen – Kirkenes - Bergen Időtartam: 12 nap, egész évben foglalható Utazás ismertetése Ahogy követjük festői útvonalunkat a norvég partok mentén, a legtöbb kikötőt, amelyet észak felé hajózva éjszaka érintünk, a déli utunk során újra meglátogatjuk, így felfedezheti a fenséges fjordokat, hegyeket, kozmopolita városokat, valamint elszigetelt városokat és falvakat is megismerheti. Az utazás során akár 70 szezonális kirándulás közül választhat, így minden napja, igényei szerint, igazán egyedi lesz!  ÚTITERV: 1. [...]

Norvégia: Bergen-Trondheim

| december 15th, 2021| Norvégia: Bergen-Trondheim bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Bergen – Trondheim Időtartam: 3 nap, egész évben foglalható Utazás ismertetése A Bergenből induló hajó csodálatos fjordok mentén haladva éri el Norvégia legnyugatibb pontját, majd kiköt a szecessziós építészetéről híres Ålesundban. Az utazás még több várost is érint és érdekes programok és kirándulások várnak a résztvevőkre. A hajózás végén a varázslatos Trondheim-et is megismerhetjük.  ÚTITERV: 1. nap  Bergen 2. nap Florø-Molde 3. nap  Trondheim  Mit kínál az utazás: *Élményekkel teli utazás [...]

Norvégia: Kirkenes-Svolvaer

| december 15th, 2021| Norvégia: Kirkenes-Svolvaer bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Kirkenes – Svolvær Időtartam: 3 nap, egész évben foglalható Ár: 308 Eur/fő-től  Utazás ismertetése Az indulás után foglaljon helyet a hajón, és csodálja a lenyűgöző kilátást a fedélzetről vagy a panorámás társalgóból. A hajóút során 17 kisebb-nagyobb kikötőt keresünk fel. Tavasszal felfedezzük a gyönyörű Lyngen-fjordot, ahol fenséges hegyek látványában gyönyörködhetünk. Az utolsó napon a Vesterålen és a Lofoten-szigetekre hajózunk, amelyek a világ legkáprázatosabb tájai közé tartoznak. ÚTITERV: 1. nap  Kirkenes – Berlevåg 2. nap Mehamn – Tromsø 3. nap   Tromsø – Svolvær Mit kínál az utazás: *Csodálja [...]

Norvégia: Trondheim-Bergen

| december 15th, 2021| Norvégia: Trondheim-Bergen bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Norvégia Trondheim - Bergen  Időtartam: 2 nap, egész évben foglalható Ár: 188 Eur/fő-től  Utazás ismertetése  Az utazás Trondheimben kezdődik és mielőtt elindul hajónk, javasoljuk, fedezze fel a hangulatos középkori várost. A hajózás során csodás fjordokon keresztül eredünk a vikingek nyomába. Kikötünk Florø-ban, Norvégia legnyugatibb városában. Izgalmas kalandunk Bergenben ér véget.  ÚTITERV: 1. nap Trondheim 2. nap Trondheim, Norvégia 3. nap Bergen  Mit kínál az utazás: *Fedezze fel Trondheim középkori [...]

14 10, 2021

Sarki felfedezőút a norvég fjordok mentén

| október 14th, 2021| Sarki felfedezőút a norvég fjordok mentén bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A JNN Utazási Iroda bemutatja a „…Hosszúhétvége földön, vízen, levegőben…” című utazási sorozatának „Sarki felfedezőút a norvég fjordok mentén” című programját.       Utazás időtartama: 8 nap, 7 éj   Utazás ismertetője:  Útvonal:  Repülőút Budapest - Oslo útvonalon  Repülőút Oslo - Tromsø útvonalon  Hajóút Tromsø - Kirkenes útvonalon  Repülőút Kirkenes - Oslo útvonalon  Repülőút Oslo - Budapest útvonalon  Szállás:  Szállás Osloban, Tromsø-ben és Kirkenesben. Az érkezést követően az irodánkban előre kiválasztott és lefoglalt szállások várják az utasokat.  Transzfer:   Irodánkban számíthat [...]